kdry46 öncelikle sakin ol o göbek gidecek ama daha çok tazesin biraz kendine zaman ver rahmin bi yenilensin kendini toplasın keza göbeğin de öyle çünkü 9 ay bebek vardı karnında 40 günün geçsin tabi doktoruna danış bir sürü korse çeşidi var sıkılmalı, giymeli, bantlı onlardan sana uyanla günde zaten en fazla 3 4 saat takabiliyorsun kendini bütün gün takacam diye sıkma zaten bebişler de müsade etmiyor emzir altını değiştir 😂