yavuzselimiinannesi Oğlum 4 ay 6 günlük yavaş yavaş başlasam mı acaba diye düşünüyorum. Yoksa çok mu erken
uykusuzanne__ yavuzselimiinannesi 4 aylıkken başladım ben iki çocuğumda da doktor demişti başla diye doktorunuza sorun
yigitalpanne yavuzselimiinannesi 4 aylık başladım ama sebeplerimiz vardı eğer emiyor ise acele etmeyin
Elfgrn yavuzselimiinannesi 5 ay 21 günlükken kendi yaptığım yoğurt ile başlattım. Tabi kızım yoğurt sevmeyen bir cins çıktı.
yavuzselimiinannesi uykusuzanne__ doktora soracağım zaten diğer oğluma 6 ayda başlamıştım ama pek yiyen bir çocuk değil bunda biraz daha anam babam usulü gitmek istiyorum Belki daha iyi olur diye bilemedim O yüzden buradaki kızlara da sormak istedim
ellerimtombik1 uykusuzanne__ 6 ay olmasına 10 gün vardı başladık şükür 7 aylık oldular oğlumda tam 6 aylıktı başladığımda
cigdem1244 Benim çocuğum dört ay 13 günlük yemeklere uzanıyor yediklerime dikkat kesiliyor sanki ilgisi var artık yemeğe
metomom cigdem1244 benimde öyle ya doktora gidince soracağım birkaç gündür böyle çocuklar şaka gibi ya hemen ertesi günü farklı bir şey öğreniyorlar ya da geliştiriyorlar
mavipatikk yigitalpanne kesinlikle emiyorsa acele etmemek lazım. Zaten ömür boyu gıda alıcak yavrucak anne sütü daha önemli. Hemde her bebeğin gelişimi farklı kafasını tutması önemli, destekli otururken çok sağa sola devrilmemesi lazım ek gıdaya başlamada önemli unsurlar bunlar 🙃
yavuzselimiinannesi yigitalpanne Evet Bebeğim emiyor ama sanki doymuyor gibi sürekli emmek istiyor Bu defa göğüslerimde süt kalmıyor Ben de doymadığını düşünüyorum
yigitalpanne yavuzselimiinannesi aylık kilo alımı az ise doktor tavsiyesi ile başlayabilirsiniz belki doktorunuz formül mama önerisi bulunabilir benim bebeğim süt ve süt ürünleri alerjisiydi sütüm kesildi alerji maması kullanıyordum ama kilo almıyordu ve kusuyordu o yüzden geçtik ek gıdaya ilk geçtiğim de kabank havuç patates ile başladık ve şimdi hafif şeyler veriyorum doktorum bazı şeyler için hala 6 ay olmasını bekliyor
Kitsu yavuzselimiinannesi erken oturdu o zamanlarda oturması iyiydi. Biz yemek yerken sofraya atılıyordu merak ediyordu iki ay tadım olmak üzere başla artık dedi
mrscakir yavuzselimiinannesi bizim doktorumuz 5,5 aylıkken başlayacağız demişti ben dayanamayıp 5 aylık olduktan sonra bir iki tadım yaptırmıştım söylediğim de kızdı bana aceleniz ne demişti🤒 kestim 5,5 aylıkken başladık diyebilirim tekrar.
yavuzselimiinannesi mrscakir acele etmek değil de insan hani şey diyor Beş buçuk aylık oldu Şurada 6′ya ne kaldı başlayayım diye😄
ebruyalcin04 6 aylık olunca başladım ama mukuslu ve kanlı ishal yapmaya başlamıştı o yüzden doktorum ara ver demişti cok az yavaş yavaş başlayıp vermiştim çoğunlukla yinede mama içmişti
yavuzselimiinannesi ebruyalcin04 Anladım Çok geçmiş olsun bakalım doktoruma Danışayım uygun görürse başlamak istiyorum ben de
grsssssss Emiyorsa 5 buçuk aylık başlatıyor doktorlar, mama ile besleniyor ise 4 , 4 buçuk aylık başlanıyor.
yavuzselimiinannesi grsssssss bebeğim Sadece anne sütü alıyor Ama sanki doymuyor gibi sürekli emmek istiyor Çünkü bu defa memede süt kalmıyor