gizemozkanb newmommyela çocuk doktorumuz yapılabileceğini söyledi ama bende kararsızım ağır gelir mi diye yaptıran anneler varsa tecrübelerinden faydalanalım bizler de 😊
serpoo newmommyela doktorum yapılabilecgni söyledi ve aşı takvimini öyle ayarladı 3 aylıkkn yaptırdım menenjt ve rota aynı anda (bexsero, nimenrix, rotarix) 5aylık olunca tkrr yaptırcam 2nci dozları
melipol newmommyela çok zor geçmedi hafif ateşlendi uyumak istemedi takıldık biraz tabi calpol verdim huzursuzlandı uyumadığı için zaten 3 gün sürüyor biz 3. Gün iyiydik.
newmommyela gizemozkanb bizim doktorda yapılabilir dedi ama eczacı aşıları sorunca çocuğa bişey olursa biz adli vakalık oluruz dedi anlamadım bende napacağımı 😢
e_zgitas Biz rota ile bexsero olduk 3.ayda dr nimenrix i 13. Ayda yapcaz dedi bize yapmadı ya neden acaba bu şekilde uygulayan var mı