drgkt antalyadayız, 30 bin ödüyoruz su an. Evin her yerinde kamera var. Bakıcısı dışarı çıkarıyor. Ben çalışıyorum. Gün içinde dışarı çıktıklarında da sürekli video ve fotografla destekler sagolsun. Sitemizin önünde park var zaten parkta oynatır diğer çocuklarla iletişim kurdurur, beklet sürmeye uygun alanlarımız var orda bisiklet sürdürür, scooter sürdürür , deney ve disarilata uygun etkinlikler vs yaparlar dışarıda. Şu aralar aşırı sıcak olduğu icin çıkmıyor aksam eve gittiğimde oğlumda ikimiz çıkıyoruz. Yani akran etkileşimini desteklemek icin yapıyoruz bunu su an icin.