tralicem Babymom__ İlk gittiğinde kendini kasıyorsun evet ama ikinciden sonra alışıyorsun çünkü çok büyük rahatlık 🤣
metomom Babymom__ evet yaptırmıştım arise gidiyorum çok zor gittim karşıydım ama sonra iyi ki dedim buz lazerdi sanırım