cnngkdmr kbb ye gittik asla böyle bisey demedi muane etti.normal dedi geçer vs.icimiz rahatladi orda ama aylar geçti şiddetli bir şekilde devam edince büyük bir hastaneye gittik arastirmaya orda burnuna kamera ile baktilar ve bisey soktular 3 dk lık bir işlem yanluş hatirlamiyorsam orda konuldu teşis.onun oncesinde kendi dr.muz alerjik ilac verdi ama kullanmadim cunku bebegimin alerjisi yoktu.boşuna neden kullanim dedim sonrasinda kbb ye gidince ilaci gosterdik ve kullanmadigimizi söyledik bunun konu ile alakasi yok iyiki boşuna kullanmadiniz dedi.