baharceylan
Doktor 3 kremi karıştırıp gece kullanmamı önerdi. O şekilde 3 ay kullandım, serum da önerdi onu da kullandım ve kayboldu ama benim çok lekem yoktu. Dr leke tedavileri uzun sürebiliyor demişti birde 2 saatte bir güneş kremi sürdüm hala sürüyorum.