Benimde pcosum var ilk istediğimizde hamile kalmıştım sonrasında kalp atışı duyulmadan düşük yaptım meğerse tiroit değerim 3.5 falan çıkıyordu sağlık ocağındaki doktorlarda referans değeri aralığında diyip normal görüyodu ama haşimato tiroidim varmış. Sonrasında bunu öğrenince bazı tedaviler uygulandı en son ilaca başladım. Tabi bu süre zarfında 1-1,5 sene geçti ben hala hamile kalamıyorum. Yumurta çatlatma yaptık yok yine kalamadım. En son doktorum rahim filmi çekmeyi önerdi onu çektirdim sağ tüpüm hafif tıkalıymış film çekerken açıldı ve ben ertesi ay kendiliğinden hamile kaldım. Yani mutlaka tiroitlerinize de baktırın derim ben