Edininannesii Alınır değil mi kızlar az önce Google’dan aradım adetliyken değil de zaten normalde de kaş almak günahtır yazıyor bilgisi olan var mı aydınlatsın bizi
Elfgrn Edininannesii alınır ya böyle bir söylenti var ama O sıra daha hassas olduğumuz için daha çok acır ondan belki bu söylenti çıkmıştır. Ben alıyorum valla orman gibi mi gezelim yada çıkmış uzamamis haliyle çok kötü duruyor insan mecbur alıyor
yildizmom-2023 Edininannesii annem bana hep alınmaz derdi düşen saçı bile kenara koyup abdest alırken parmağına dolarlarmis ama şöyle de düşününce saçma geliyor o zaman kendiliğinden düşen saçlar ne olacak.
Edininannesii alinmom ben de duymamıştım aldık bir kere dönüşü yok zaten orman gibi gezemeyiz artık 😊
smileylaylom Regl döneminde acı eşiği yüksek olup, hormonlar daha fazla çalışıyor çabuk çıkma ihtimali var. Regl dönemi bittikten sonra aldırırsanız biraz daha geçe çıkar
Edininannesii yildizmom-2023 ben de duydum ama evet bana da tuhaf geliyor niyet önemli tabi elimizde olmayanlardan sorumlu değilizdir
Ogulluana Edininannesii alınmaz diye biliyorum ben almıyorum adetliyken düşününce de mantıklı geliyor
Edininannesii Ogulluana almadım valla bitmesini bekliyorum evdeyim zaten bu ara napim riske atmıyım madem vardır bir hikmeti yazdılarsa