Kızım 2 yaş 2 aylık. Öğlen uykularını uyumak istemiyor tam bir saat boyunca ağlıyor uyumamak için Direniyor. Ben geriliyorum bağırıyorum sonra da üzülüyorum. İki gün öğlen uykusu uyumasın dedim çok ağlıyor çünkü bu defa da saat 17:00 gibi uykulu sersem oluyor o saatte de ben uyutmak istemiyorum. Öğlen uykusu yuyumayınca Gece uyanıyor dengesi şaşıyor. Şimdi mesela uyudu ama tam bir saattir ağladı. Siz nasıl yapıyorsunuz ben kafayı yicem artık😔😔