Denizz97 Selamlar. 3 yaşındaki oğlumu isademe götürmek istiyorum. Gidenler memnun kalıp veya kalmayanlar var mı ? Rica etsem yazar mısınız özellikle Gaziosmanpaşa isademe gidenler