Kızlar merhaba haftaya tatile gitmeyi düşünüyoruz bu ilk tatilimiz değil bebeğimizle yaptığımız ikinci tatil ama birincisinde villa ev tuttuğumuz için hiçbir sıkıntı yaşamamıştık odada uyutuyordum hemen zaten ev ortamıydı yani ama biz gittiğimizde havalar soğuk olduğu için ne gezebildik ne havuza girebildik şimdi otel tutup gitmeyi düşünüyoruz denize vs girmek istiyoruz bebekle nasıl olacak bilmiyorum mesela ek gıda işini nasıl yapacağım buradan hazırlayıp gitsem diyorum ama gidene kadar havalar zaten sıcak bozulmaz mı yaptığım şeyler en azından otele varana kadar dayansa iyi olur ama çok bunaldık yani bir tatilin iyi geleceğini düşünüyoruz inşallah bebeğimiz de tatilde durur da uyku vs nasıl olacak onları da hiç bilmiyorum gezmemize müsade edecek mi benim sizden ricam tatilde bebeklerinizle neler yaptınız bana önerebileceğiniz şeyler var mı özellikle ek gıda konusunda ve uyku konusunda