LadyGaddar
Amiin bitanem inşaallah hepimiz huzurla mutlulukla sağlıkla oturalım evimizde ❤️Bende öyleyim karar vermek çok zor hem kullanışlı olsun hemde şık olsun istiyorum çeşit çok insan arada kalıyor Allah yardımcımız olsun kulplu yaptır bence🤭bu dolap için de küçük bir tartışma yaşadık görümcemle membran istiyorum ben bir tane arkadaş vardı o da ev yaptı eltisi ile birlikte kendisi geçti çıkma dolap almış istediğim dolabı da şu kadar kullanacağım ne gerek var tonla para vermeye dedi,eltisi de özel olarak yaptırmış MDF dolap granit tezgah bende Kendi istediğimi gösterdim görümcemde yanımdaydı (düğünde konuştuk bunları da)… İşte ne gereği var bak bunlar da güzel sen kocanı hiç düşünmüyorsun sonra yaparsın tek başına yapıyor herşeyi çok yaşamaz bilmem ne haliyle hem rahatsızlığı hem durumlar da göz önünde bulundurunca suçluluk hissi oluştu bende…ya diyorum şimdilik benim mutfağım kalsın sonra yapalım ya da alt katı iyi kötü birşey bulalım diyorum valla bilmiyorum nasıl olacak 🤷🏻♀️ ne hayalimden vazgeçebiliyorum ne de suçluluk duygumdan😕