Seevgii 2 yaşındaki oğlum babasıyla arabaya bindiğinde arabanın camına sıkışmış şişti kanadı acile götürdük kırık çıkık yok dediler. Bu gün çok fazla şişlik oldu iltihaplanmış ne yapmak gerekir bilgisi olan var mı? Yaşı küçük diye krem vermedi doktor
YorgunAmaMutluAnne Seevgii farklı doktora gitmelisiniz…iltihap bir an önce tedavi edilmezse büyük sorunlara yol açabilir…
deniz_9555 Seevgii benim kızımın da eli araba kapısında ezildi maalesef. Film felan çektiler bir şey çıkmadı. Doktor da krem vermedi. Kızarırsa buz koyun dedi. Ama kızımın eli iltihap toplamamıştı. Bence iltihap oluştuysa tekrar götürün belki antibiyotikli krem verir doktor
Seevgii YorgunAmaMutluAnne beni de korkutan iltihap polikliniğe götüreyim o zaman acille uğraşmayayım tekrar
Seevgii deniz_9555 o gün de iltihap vardı ama dediğim gibi küçük boşuna krem vermiyim sadece buz koyun dedi
amazontuba Seevgii ay öyle şey mi olur ya 9 aylık bebeğe bile krem önerilir iltihap varsa. Küçük boyutta ise basit antibiyotik içerikli kremler (fito-furacin) sürülebilir sürmeden önce bildiğimiz izotonik ile yıkama yapabilirsiniz. Daha yoğun ise iltihap baticon ile tampon yaparak silebilirsiniz
Seevgii amazontuba bir kere kendiliğinden nereye ne zaman vurduğunu farketmemiştim yine böyle şişme olmuştu iltihap olmamasına rağmen krem vermişlerdi şimdi iltihaplanmayı göre göre küçük dediler bende anlamadım. Eczaneden kendimiz alalım artık en azından iltihabı geçirsin
amazontuba Seevgii kıyamam ya geçmiş olsun evde bi deneyin iltihap artarsa hiç beklemeden doktoruna götüren inşallah gerek kalmaz da hafifler kuzum benim ya