oylesinebiri__ tek bir dış bile olsa kullanin diyolar . Benim kızım 2 tane pes pese çıkardı buyumelerini bekledim şuan dişleri epey büyük sadece fırça ile fircaliyorum onunda hoşuna gidiyor önce ben kendi dişimi sonra onun dişini fircaliyorum bu hoşuna gidiyor sanırım dış macunu henüz kullanmayı düşünmüyorum tün dişleri çıktıktan sonra kullanırım sanırım 😇