nisanur00 Kızlar merhaba oğlum 7 aylık ikinci dişi patlamak üzere bu aralar hafiften iştahsızlık var ben yediriyorum oyun yolu ile falan ama bir iki hafta öncesine kadar istekle yiyyordu herşeyden ama şimdi hafif iştahsızlık başladı nasıl çözüm buldunuz buna
ysmnbdj nisanur00 maalesef disi patlayana kadar yemiyolar benimkide 8 aylık ilk disimiz çıktı ama çıkana kadar ek gıdadan uzaklaştı meme emdi hep şimdi yeni yeni yemeye basladi
nisanur00 ysmnbdj ciddi misiniz ya bende korkmaya başladım kilo kaybeder diye yine çok şükür yiyyor ama isteksiz yiyyor işte
nisanur00 ysmnbdj 6 buçuk aylık iken ilk dişi çıktı pek zorlanmadık ama bu dişi bizi biraz yorucak gibi duruyor havalar da sıcak sanırım onun da etkisi var
ysmnbdj nisanur00 çok kaybetmez korkmayın benimkide 300 gram vermişti sadece onuda hemen aldı yerine geldi 🙏
ysmnbdj nisanur00 maalesef olmadı ağrılarını azaltmak için ilaçlar var ondan alın kullanın doktor size tavsiyede bulunur
nisanur00 ysmnbdj şuan kilo eksilmemis ama iştahsızlık var nasıl yapıcam bilmiyorum yardım eder misiniz
ysmnbdj nisanur00 benim kızım sebze çorbasını çok seviyor hep sevdiği şeylere yöneldim şuan iştahı yerine gelmişken onları yapıyorum yemesini sağlıyorum
nisanur00 ysmnbdj benimki herşeyden yiyyordu işte:) ekstra sevdiği bişey yoktu nasıl yapıcam bilmiyorum bakıcam artık mecburen bende öyle yapmaya çalışıcam