Canım benim bebeğim de altı aylık üçüncü ayından itibaren üç ay boyunca mama reddi oldu ama asla inatlaşmamak gerekiyor bebeklerle o zaman hiç içmiyorlar inan 10 saat aç kaldığı bile oldu bu aralar çok şükür düzeldi ek gıdaya geçtik hava sıcak olduğu için birtık daha soğuk yapıyorum mamasını daha rahat içiyor