mamylatte Kızlar sorum başlıkta bir kulağı daha büyük yani belli oluyor kimse fark etmedi direkt de ben fark ediyorum normal mi bu
pozitiffanne mamylatte Normal olup olmadığını biz yorumlayamayız ki. İşin ehli biri yorumlayabilir. Sadece şunu diyebilirim. Benim de bir kulağım daha büyük bence. Bir zararını görmedim ama normal diyemem.🤷🏻♀️
amazontuba mamylatte benim kızımda boyut hemen hemen aynı ama doğduğundan itibaren şekil bozukluğu var biri kepçe biri normal, 🥰 işitmesinde sorun yoksa bence sıkıntı etmeyin
mamylatte Ay valla kaynanamla kavga ettim desem yazardınız smjfksjd doktora gittiğimde soracam zaten ama merak ettim tek benim bebeğimde mi böyle diye
mamylatte pozitiffanne teşekkür ederim cevap verdiğiniz için yani gözde öyle olur ya mesela insanlarda biri az büyük olur normal karşılanır acaba kulak da mı öyle bilen var mı diye sordum
mamylatte amazontuba işitmr testinde bir sorun çıkmadı şu an 3 ay 25 günlük zaten ben yenilerde fark ettim önceden de böyle miydi bilmiyorum
amazontuba mamylatte doktora danışın içinizi rahatlatır. Doğduğundan beri fotoğraflarına bakın belki belli olur orda da.
mamylatte amazontuba baktım ama ilk fotolar bereli diğerlerinde de ikisi de belli olan çok yok anlayamadım tam
amazontuba mamylatte alttaki daha büyük sanki ama öyle baya baya da bi fark yok🥰 Allah bağışlasın sağlıkla büyüsün minik melek