ChatGPTanne_ Deletedmom_289 benim kızım da 23 ağustosta doğdu saat 21.37 de 🥹 Bencede başak oluyor aslanı saatler farkıyla kaçırıyor
Deletedmom_289 sarapchanel Prensesannesi32 Teşekkür ederim canım demek ki 11 saat ile aslan Burcu olmaktan vazgeçmiş
simseklivekalpli Deletedmom_289 hahahahahahsahs başak çıkıyor 🫠 aslında doğum ili ilçesi ile yükselen burç hesaplamaya baksanız daha net bilginiz olur
Deletedmom_289 MomOfBalYanak ayy valla mı benim oğlum da aynı doğumlu hangi hastanede doğum yaptın canım