12345gay
12345gay Geçiyor inanın. Lohusalık 40 gün değil kesinlikle. Her kadın farklı yaşıyor bu süreci bazıları 2 hafta bazıları 2 yıl. Abartmıyorum bu arada. Emzirme döneminde hormonlar aktif durumda, hormonlar normal seviyeye gelinceye kadar ruh halimiz değişir. Bir umutlu oluruz bir umutsuz. Bu çok normaldir. Uykusuzluk bitkin hissetmemizi sağlar, ve ilk çocuksa bir de tepetaklak oluruz. Depresyonun dibini yaşadım, kaygılarım bitmek bilmiyordu. Kimseye güvenmiyordum, bebeğimle ilk 1 yıl bağ kurma problemi yaşadım ya da şöyle anlatayım ilk 1 yıl amacım onu hayatta tutmaktı. Emzir altını temizle sakinlestir uyut. Bu döngü ve uykusuzluk yüzünden bir de hormonlar tabi, bebeğimle tam olarak “ oy kurban olurum seni verene ” seviyesine gelmekte zorluk yaşadım. Şu an 2 buçuk yaşında az önce babamı bile kurban olurum seni verene diye sevdiğimi fark ettim.Kendi çocuğumu bıraktım milletin çocuğunu çok sevmeye başladım. O kadar sevgi doldu içim. Kokusuna ölüyorum bitiyorum. İyi ki doğurdum diye evin içinde bağırıyorum. Dans ediyorum. Size anlatamam bu sevgiyi. Lütfen kendinize nazik davranın. Hepsi geçiyor çünkü bu bizim fıtratımızda var. Buna dayanacak güç ruhumuzda var. Kalbimiz büyüyor kolay değil. Bu sevgi anne baba eş sevgisinin çok ötesinde öyle bir anda yüklenmesi normal değil zaten. Yaşadıklarımı anlatsam oturur ağlarsınız ciddiyim. Çok zor geçti. Doğum anından itibaren vücut yavaş yavaş toparlanır, öyle bir anda olmaz. Beyin kendine gelmeye başlar, mantık ortaya çıkar, beden toparlanır. Ruhunuz sevgiyle dolmaya başlar. Aslında her geçen gün bir önceki günden daha iyi olduğunuzu hissetmeye başlarsınız. Hep çok kotu şekilde devam etmez. Kötü başlar zamanla iyileşmeye devam eder. Kendinize nazik davranın. Vitaminlerinize dikkat edin. Gün içinde yürüyüşler yapın. Kötü şeyleri akışına bırakın. Hadi olsun bakalım ben de göreyim diyin içinizden. Direnmeyin gülün ve geçin. Çok zor biliyorum ama sizi çok iyi anlıyorum. Destek almadan atlattım ben. O yüzden çok net söylüyorum sizlere bu çok normal bir sürec ve kesinlikle 40 gün değil.