Nilgunelaa Eylülde kullanmaya başlayacaksanız genelde açıldıktan sonra 1 sene kullanım süreleri oluyor, seneye yaza da kullanabilirsiniz. Kesinlikle ‘siveno’ tavsiye ederim, tamamen doğal içerikli ve asla yanmıyorsunuz. Ben bu sene biraz maddiyattan dolayı ‘babyton’ aldım, 50 faktör sadece stick vardı onu aldım, sürmesi biraz zor her yerine sürebildim mi diye tereddüt ediyor insan ama o da doğal içerikli. Geçen hafta benim sırtım soyulurken kızımda en ufak kızarıklık olmadı. Ve sanırım 50 faktör sıvı kremi de sonrasında tekrar satışa çıktı😇 bakmanızı tavsiye ederim