Bebeğim 4 günlüktü meme reddi yaptı. Biberon vermedim inatla anne sütü kaşığı ile verdim onu aştık. Şuan 5. Aya 5 gün var kilo alımı az olduğu için mama başlamak zorunda kaldık. Tabi kilo alımı da memeyi az emdiği içindi. Şimdi mamada verince baya meme reddi yaşıyoruz. Çok az emiyo sinirlenip ağlıyo. Şuan 4. Ay atağındayız bu süreç geçince memeye dönenler olmuş. Öyle ümid ediyorum bende. Uykuluyken emziriyorum genelde. Memeyi uyarmasını istediğim için. Ama sizinki çok küçük. Şimdiden bırakmasın. Sütünüz az ise eds yöntemi deneyin. İnternetten bakabilirsiniz. Biberon vermeyin mümkün olduğunca.