Ateşi yoksa doktora götürmeyin bence, bebek bu günü gününü tutmuyo maalesef, bazı dönemler ağlama krizleri normal,10 aylık kızım hâlâ ara ara oluyo 3 dişi çıktı,illa bişeye bağlamamak lazım dili dönmüyor ki yavrucak anlatsın halini,sarılın kucağınıza alın emzirin nasıl sakinleşiyosa onu yapın rahatlayınca uyuyo zaten, sizi yanında isteyince bile ağlayarak anlatıyor bu durumu herşeye verebildiği tek tepki bu çünkü