bebeğim bana aşırı bağımlı günde en az 500 defa anne diyodur oyunda oynuyorum eğlendiriyorum gezdiriyorum denize havuza sokuyorum hep ilgileniyorum ama ev işlerim var kendimede biraz zaman ayırayım diyorum yok izin vermiyo ben yanından ayrıldığım an ağlamaya çığlık atmaya başlıyo çok yoruldum artık ya neden hep dibinde istiyo beni ikimiz farklı odalarda 10 dk duramazmıyız yani normalmi bu arkadaşlar çırdırmak üzereyim