Merhabalar, kızım 19 günlük anne sütü artı mama veriyorum ama kolik bi bebek evolvia ac mama önerdi doktor ama bulamıyorum hiç bi yerde normal evolvia aldım oda çok fazla gaz sıkıştırması yapıyor önerebiliceğiniz bi mama var mı? Hipp markasını denedim ama oda aynı şekilde gaz yaptı holle markası kullanmıştık biraz o iyi gelmişti ama başka marka öneriniz var mı her çocuk bir değil ama filir olsun banada 🙏🏻