Ben 2021 de dogan kızım icin küçük bir para almıştım PTT den 250 lira gibi biseydi o zaman . 2024 de dogan kızım icin gittim o para kaldırıldı dedi yardım da 2025 sonrası dogan bebekler için var dedi. Tek seferlik alınan para Haziran 2024 de kaldırıldı dedi. Haziran Ocak arası doganlar bir sey almıyormus yani. Zaten para da bir kahve parası degil baksan. Zaten parasında da degilim de cok sacma degil mi , siz alabildiniz mi doğum parası? Ben anlamadım benim alacağım mi yandı gitti 🥴