bebiskoveannesi Kızlar bu resim internetten. benim bebeğim durmadığı için fotoğraf çekemiyorum. Ağzına yüzüne kesinlikle dokundurmuyo. Güldüğü zamanlarda gördüğüm kadarıyla dişin bi tanesi böyle olmuş. Tahmini ne zamana çıkar??
bebiskoveannesi deniz_9555 benim bebeğimde öyle doğduğundan beri ağlama nedir bilmezdi. Öyle atak falan da yaşamadım yani çok zorlamadı beni. ama şu bir haftadır Ateş bi yandan huzursuzluk ağlamak bi yandan
Gokce320 Belli olmuyor ya bebeğe göre değişiyor bizim patladıktan sonra ilk dişin uzaması baya uzun sürmüştü ama bazılarında 1 2 haftada hemen uzuyo
deniz_9555 bebiskoveannesi yok bizim zor dönemlerimiz oldu da diş dönemlerinde yetemiyormuşsun gibi geliyor çocuğa derdine derman olamıyorsun. Çok şey denemiştim diş hırçınlığı geçsin vs diye ama gram etki etmemişti.
Gokce320 bebiskoveannesi evet sürekli ağlıyordu geceleri özellikle diş çıkaracağı zaman anlıyorum gece birden uyanıp ağlıyo sürekli aradan çok geçmeden bakıyorum diş patlamış ama bu da tabi bebekten bebeğe değişiyor arkadaşımın çocuğu anlamadsn ne ağlamış ne huysuzlanmış peş peşe hızlıca çıkarıyor dişlerini bizim biraz zorlu geçiyor