[silindi] Bazı dönemlerde iştah artıyor, bazen gerileme oluyor; diş çıkarma süreci çok etkili. Bu süreçte kesinlikle yeneye zorlamayın, yemekten soğutabilirsiniz. Benim kızımda hep yiyen bir çocuk oldu, sizi çok iyi anlıyorum. Yemek istemediği dönemlerde oldu. Bir yemeği beğenmediyse, yemediyse asla o öğünde yeni birşey yapmadım. O öğünü atladım, ısrarcı da olmadım. Şimdi 2,5 yaşında hiçbir şeyi seçmiyor. Bugün kahvaltıya semiz otlu omlet yaptım, yemem sevmiyorum dedi. Yemeyebilirsin dedim; fakat alternatif birşey yapmadım, acıkınca hepsini yedi. Biz tutarlı olduğumuz sürece yeme bozukluğu yoksa herşey düzelir. Sizinde dönemsel bir değişiklik olmuş, geçer, üzülmeyin.