irem12 şuan değilim ama çok uzun süre ombreliydi saçım hatta bir ara yoğun ombre kullanmıştım. Mor şampuan vs. Kullanıyordum fakat olaplex olması lazım öyle bir ürün var. No 4 tü sanırım. Düzenli kullanımda sarı saçı gerçekten güzel toparlıyor. Ondan çok memnundum. Güzel görünsün istiyorsanız da sürekli fönlü olmalı yoksa sarı saçın bir esprisi kalmıyor. Çok yıpranmış duruyor düzleştirmediğinde vs.