Bizde de aynı şekil kızım 15 aylık çok iştahlı bir bebekken sıfır iştahlı oldu mamayı kesecem dedim daha çok bağlandı yeme içme yok sadece mama istiyor hep dışarıda kalmak istiyor bezini üstünü değişmeme izin vermiyor ısırıyor kendini yere atıyor hep ağlama vaziyetinde Allah yardım etsin😭