dogakusannesi Meehaba bebeğim dönerek ayaklarıyla kendini iterek kanepeden düşmüş. Ağlamasına geldim ve yüz üstü düşmüştü. Ne yapmalıyım. Hemen hastaneye gitmeli miyim
atarepla Tabi ki hastaneye gitmelisin. 4 aylık bebek yüzüstü düşüyor kanepeden rahatça nasıl yatıp uyuyacaksınız bi alemsiniz yani.
aysu123 dogakusannesi çok yüksekliydi koktuk. Benimkide 2 aylıkken düştü doktora götürdüm bişeyi yok dediler içiniz rahat etsin istiyorsanız götürün