Kızlar benim şuan ki telefonum samsung A22 kamerası hiç güzel değil ve sürekli donuyor 5 yıldır kullanıyorum eşimden her zaman doğum hediyesi iphone 14 istedim tabiki almadı kızım 5 buçuk aylık oldu telefonu geçtim ajda bilezik istedim onu da hep bekle hallederiz diyor sıkıldım artık dile getirmekten . Benim şimdi 11 grama yakın kolyem var. Geçenlerde koptu fazla da takmıyordum. Şimdi size sorum o kolyemi satıp üstüne biraz birikmişim de var onları da ekleyim telefon alsam mantıklı mı?