mavipatikk tazeanneeex oglum yarın tam 4 aylık olacak ilk reglimi 3 aylıkken oldum şimdi 2.yi olmaya 5 gün gecikti… ihtimal yok ama imdat ahhahshs insan psikolojikmen fenalık geciriyor ahwhshjs
tazeanneeex mavipatikk sizinkinin düzensiz olması normal yeni doğum yapmışsınız düzene girmesi zaman alıyor
arzuapo mavipatikk bende öyleydim oğlum 4 aylık iki kere adet gördüm bir aydır olmuordum acaba mi dedim korktum çok şükür bugün oldum üstümden büyük bir yük kalkmış gibi pzjwosjkwk
cikolatahurma mavipatikk insan hasta olmadı mı psikolojikmen hamile rolüne giriyor belirtiler başlıyor 😁🤭😜