momyboy ben kadın doğum doktor önerisi ile kullandım dostinexi. Kutuda 2 tane çıkıyor bana 2 sini aynı anda iç demişti yani tek seferde bende öyle yaptım. Tüm sütünü sağ ve göğsünü sıkı bandajla sar demişti ayrıca. Yine süt dolarsa tekrar az sağ ve yine sar demişti bu şekilde 4-5 günde tamamen kesilmişti benim