rumayy Kızlar günde 8-9 kez emzirimeme rağmen bebeğim 2 ayda 1 kilo aldı. Doktor az dedi. Sütümü nasıl arttırabilirim. Neler yiyorsunuz vs? Doğumdan sınra iştahım çok düştü. Ne zaman yemek yesem midem bulanıyor hatta
ikibaloglanannesi rumayy Herhangi bir şey yemiyorum. Günde 4 litreye yakın su içiyorum. Ve emzirme yapıyorum o istedikçe. 3 aylık.
rumayy [silindi] gde3845 teşekkürler. Bende öyle düşündüm. İlk ay zaten nerdeyse 800 gr almıştın hep et vs yiyiordum. Belkide ondandı. Bu ay sıcaklardan zar zor yedim. Bir deneyeyim.
rumayy ikibaloglanannesi biraz az su içiyorum sanırım. Bu şekilde pozitif yorumlar iyi geliyor sağolun