2 buçuk yaşında bence yeterli besleniyor çeşitli ve vitaminli şeyler yiyor ama nerdeyse 7 aydır aynı kilo aynı gram. Merak ettiğim diğer çocuklar aşırı mı yiyor da kilo alıyor etrafımdaki çocuklara bakınca hayır bence bizden bile az yiyor anlamıyor cidden. Var mı tavsiye. Bu arada alerji colyak her şey bebekken bakıldı saglıksal bir problem yok