Herkese günaydın
Bebeğim 7 aylık doğum yaptığımdan beridir adet kanaması görmemiştim bu sabah uyandığımda böyle bir durumla karşılaştım
Bebeğimi hala emziriyorum sütümde azalma ya da bir farklılık olacak mı acaba zaten sütüm çok az bebeğim zor alıştı beni emmeye umarım sütüm de azalma olmaz 🥹