esraozturk92 canım benim bebegiminde pişiği 15 Günlükken baslamıstı 2 hafta sürdü herseyi denedim bezini degistirdim olmadı yıkadım olmadı desitin, sudokrem, travazol, hametan hepsini belirli aralıklarla denedim gecmedi cok üzülüyordum en son yeşil arko kremi pişik yerine sürüp üstüne küçük gazlı bez koyup öyle bagladım altını 2 günde gecti simdi cok şükür yok. Kesinlikle dene