Deletedmom_968 oyyy erkek mi bebek? Erkekler cok geç konudur yürür derlermiş. Bizimkisi 1 yaşında emekledi 14 15 aylıktan beri sıralıyor 17,aydan beri yürüme arkadaşı ile evde cok güzel yürür 21 aylık olduk hala desktesiz yürümüyor ellerinden tuttuğumda tek ellede yürür bu aralar kendi kendine kalkmaya başladı bir kaç kere desteksiz yürüdü ama hala yok 😭😭