Bir de şeyi merak ediyorum mesela sabah uyanıyoruz 6-7 gibi allahım 1 saat sonra başlıyor esnemeler ve ağlamalar diyorum ki heralde uykusu geldi götürüyorum yatırıyorum güreşerek emişiyoruz biraz baktım uyumayacak geri kalkıyoruz yarım saat sonra yine esnemeler yine ağlamalar yine götürüyorum yok yine uyumuyor 😆 10 da uyuyor. Ama 10 a kadar en az 2 kere ikilemde kalıyorum. Yani uyumayacaksan niye esniyorsun ben uykusu vardır diye öyle işte ya değişik sabah bu durum oluyor 🥲