ysm53 5. ay tehlike çanları çalıyor herkeste herhalde 😂 bebeğiniz bu aylarda yeni bir şeyler öğreniyorsa bu yüzden uyumuyor olabilir. Benim bebeğim 5. ayda kışa denk geldi ama emeklemeye başladığı için kalkıp kalkıp gidiyordu. 7. ayda alkış öğrendi mesela uyanıp uyanıp alkış yapıyordu 😅 sıcak da etkili olabilir tabi. Odada balkon var kapısı açık, 2 pencere açık+ vantilatör çalışıyor ve bezi ile yatıyor ama saatlerce dönüyor ve sürekli lıkır lıkır su içiyor. Dün gece o kadar su içti ve uykuya geri dönmek için de sürekli emmek zorunda kaldı ki gece 4 gibi kusmaya başladı. Şuan 11 aylık bilinci de açık olduğu için korktu ve zor uykuya döndü mesela.