Kızlar bebeğim 3 gün sonra 11 aylık olacak kendi odasında yatıyor 2 aydır, son 10 gündür asla doğru düzgün uyuyamıyor gözü kapalı ayağa flaan kalkıp ağlıyor uykusunda gidip yatırıyorum 2 dk sonra yine aynı. Kucağıma alıyorum orda kesintisiz uyuyor ya da yatağa aramıza alıyorum orda da uyuyor ama kendi yatağına koydum mu çocuk dk başı ağlayarak uyanıyor ben de sabah erken işe gidiyorum ve perişan oldum🥹🥹 dün gece 2de yine kalktı mecburen yanımıza aldım babasını salona gönderdik ama sorunun kaynağını bulamıyorumm
Bir de bir süredir zaptedemiyorum çocuğu resmen hep bağırıyor hep ağlıyor devamlı hareket istiyor oturup da bi yemek yiyemez olduk dısrda sizde de böyle mi evde bi şekilde idare ediyorum da dışarda yere de bırakamadığımdan deliriyor daha yürümüyor emekliyor