2 yaşındaki oğlum 1,5 da kalktı saat 4.30 hala ayakta . O kadar yoruldu ki gündüz uyuması lazım . Kalkıp yanıma geliyordu bu sefer ben onun yanına gittim . Artık bizim yok senin yatağında yatacağız dedim . Gözlerin kapıyor sonra çıt sese açıyor. Baba diye ağlıyor . Ne yapacağımı şaşırdım