Bebeğim 1,5 aylık. Sarılık geçirdiğimiz için daha öncesinde mama takviyesi alıyorduk. 2 haftadır kullanmayı bırakmıştım ancak bebeğim 3 haftadır 5 günde bir fitil ile yapabiliyor. Doktora gittim mamaya devam etmem gerektiğini söyledi sma comfort kullanıyoruz. 3 gün sabah akşam fitil verdi damlalar verdi ama sorun devam ediyor. Benim gibi sorun yaşayan ve düzeşdn varmı?