Perşembe günü bebeğim sünnet oldu. Sünneti sırasında ve iğnesi sırasında ben hep oğlumun yanındaydım. Biz oğlumla genelde ikimiziz evde ama sünmet olunca anneanne dedeler babaanne geldiler haliyle. Bana yardımcı oluyorlar alt açarken ya da başında beklemek adına çünkü çok dönüyor ve hareket ediyor. Asıl mevzu şu bebeğim sünmet olduğundan beri bana karşı tepkisizleşti. Eskiden bana bakınca gözleri gülen bebeğim gitti. İş yapmak zorunda kalıyorum haliyle bebeği oyalıyorlar ama oturduğum her an ben ilgileniyorum dinlenmiyorum bile hatta gece uyutup öyle uyuyorum sırf beni görerek uyusun diye. Çok üzülüyorum sizce sünmet bakımlarını ben yapıyorum diye mi benden uzaklaştı ya da kalabalık ortam olunca dikkatini mi çekti bu ortam. Ben çok üzülüyorum başına gelen var mı böyle bir olay. Hatta çok fazla üzülüyorum benimle ilteşime geçmedikçe ☹️☹️☹️☹️