Gzdmnl Kızlar selam, bebeğim 36 günlük 4 gündür kakasını yapamıyor hemşire 10 güne kadar normal dedi ancak bebeğimin rahatsız olduğunu hissediyorum gündüz uykularından sürekli uyanıyor. Kendini sıkıyor önerisi olan var mı
Resulasafannesi Gzdmnl canım çay kaşığı ile zeytin yağı ver kulak çubuğu ile poposunu uyar ben doğduğundan beri hep zeytin yağı veriyorum gazı içinde kimyon tohumunu kaynatiyorum suyunu bir çay kaşığı sabah akşam veriyorum
Deletedmom122 Gzdmnl canım sadece anne sütü alıyorsa normalmiş 1 haftaya kadar. Bizimde daha yeni 4 gün yapamadı bende kıyamadım Bi kasık zeytinyağ verdim ama esas o rahatsız etti bence. 6 gün kendi yaptı bence mudahele etme sadece anne sütü alıyorsa.
sebnemrah Gzdmnl Canım popo deliğine masaj yap ikindigi. Zaman eger rahatsiz oluyorsa normal falan değil babada öyle dediler çocuk cerrahiye götürdüm meğer darmiş çatlak olmus ikinmaktan tedavi olduk düzeldi çok şükür morarak ağlarsa falan bı götür sende
Seda_123 Gzdmnl Sağlık ocağının verdiği Demir ilacını kullanıyor musun eğer kullanıyorsan kabızlık yapıyor karın ağrısı yapıyor
Gzdmnl Resulasafannesi gaz için kimyon veriyorum bende. Rahat çıkarıyor gazını şükür. Zeytinyağını deneyeceğim teşekkürler
Gzdmnl Deletedmom122 evet anne sütü alıyor gaz çıkarıp yapmaması rahatsız ediyor gibi hissediyorum:( uykularının bölünmesi de cabası yemek yememe bile fırsat vermiyor :(
Gzdmnl sebnemrah hmm anladım çok geçmiş olsun :( morarak ağlamıyor sadece sıkıyor kendini ve gaz çıkarıyor. Geçen hafta da 3 gün yapamamıştı sağlık ocağına götürdüm aşısı için normal dediler bu hafta 4 gün olunca yeniden endişelendim.
Gzdmnl Seda_123 sağlık ocağı bebiş için yalnızca d vitamini verdi ancak ben demir ve vitamin kullanıyorum ayrıca verdikleri için onu mu kastediyorsun acaba ?
Fatma05 Gzdmnl benimde 22 günlük oğlum var oda çok zorlanıyor malesef sadece anne sütü alıyor dün doktora gotÜrduk 10 güne kadar normal dediler karnı biraz dolu dedi lavman verdi yaptım azda olsa yaptı ama yine aynı bence oluruna bırakmak lazim
azizeak Fatma05 gulayada bu gece beslenmesini kes diyenleri anlamıyorum çocuk bir buçuk yaşına gelene kadar emzirin ihtiyaç duyuyor ki uyanıyor
Mirza135 Gzdmnl krize girmiyorsa veya gaz sancısı yapmıyorsa uğraşmayın derim kendi kendine elbet yapar ama rahtsızsa çok yarım fitil kullanabilirsiniz
Mirza135 Gzdmnl benim bebeğim 1 buçuk aylıktan beri yapamıyor hergün. 10 günde bir bazende 3 günde bir yapıyo şuan 4 aylık hala aynı doktorum normalde dedi ama zeytin yağı kulak çöpüyle uyarma yapma dedi alışkanlık yapıp bu sefer biz yardım etmeden yapamıyor ama fitil verdi 1 hafta boyunca kullanmayın 1 haftadan sonra rahatsız ediyorsa kullanın ama devamlı kullanmayın dedi. Kulak çöpünü denedim hep yaptı ama alışkanlık oluyor zeytin yağı denedim hiçbir faydası olmadı. Bebeklerin o dönemde bağışıklık sistemi yeni yeni oturmaya başladığı için yapamıyorlar.
Seda_123 Gzdmnl Bebek için verdikleri demir ilacını söylüyorum benimkide 43 günlük kabız yaptı karın ağrısı yaptı çocuğum sancıdan kıvrandı uykudan bas bas ağlayarak uyanıyordu kendisini sıkıyordu ayaklarını karnına çekiyordu megersem demir damlası yapıyormuş kullananlarda öyle söyledi icinde paraben varmış bıraktım vermeyi parayla ocean aldım
Gzdmnl Mirza135 yok yok krize girmiyor ve gaz çıkarıyor ve 10 gün olmadığından fitil de vermedi doktoru. Aklımda olması adına hangi fitil ?
Gzdmnl Seda_123 biz yalnızca d vitamini alıyoruz ama ben de içeriğine bakayım dediğin gibi bir bileşen var mı diye
28112019 Gzdmnl sadece anne sütü alıyorsa normal diyolar ama eğer mama veryosaniz mamasinin içine cay kaşığı ile zeytin yağı koyup öyle icirebilrsnz bacaklarını karnına doğru itip çekip egzersiz gibi o tarz hareketler yaptrabilrsnz emiyosa siz lifli gıdalar tüketip bol bol su içebilirsiniz
Gzdmnl 28112019 o hareketleri düzenli olarak yapıyoruz sürekli su içiyorum yediklerime de dikkat ediyorum ama bakalım bir kaç gün daha bekleyip zeytinyağı deneyeceğim. Çok teşekkürler