ozgeedeenizz Herkese merhaba bebeğim 22 aylık uyurken gece 2 biberon mama içiyor gözleri kapalı eliyle mamasını bulup içiyor tek seferde bitirmiyor biraz biraz içiyor biberon alışkanlığından yapıyor galiba süt versem onu da içiyor nasıl bıraktırabilirim
Mlkmstf ozgeedeenizz bizde öyleydik gece için mutlaka kalkardı ama artık gece her kalktığında pışpışlayıp emzik veriyordum bir iki gün zor oldu ama alıştı
1prensessannesi ozgeedeenizz bizde 22 ayligiz ve gece 1 kere mutlaka mama istiyor süte gececem bnde manayi biraktitip nasil olacak bilmiyorum emzik kullanmıyoruz onu çok kolay biraktik
gozdegunduz ozgeedeenizz bıraktırabildiniz mi mamayı ? Oğlum 24 aylık olacak Akşam uykusundan önce mama içer hepsini bitirmez 1 saat sonra kalanı içer sonra da 23.30 gibi uyanıp 90 cc içer başkada içmiyor ama artık bıraktırmak istiyorum yerine süt koysam mı diyorum bilmiyorum kafam çok karışık
ozgeedeenizz Mlkmstf ya bizde emzikte yok onu hasta olunca bırakmıştı ama agresif bi bebek pışpışla uyumaz 🥴
Mlkmstf ozgeedeenizz ben ilk zamanlar biberon ucunu da veriyordum onu da tutup çekiyordu bitti diyip alıyordum ama birkaç gün malesef kötü geçiyor
ozgeedeenizz Mlkmstf evet evet içerisinde mama olmasada emiyor o ucu biraz sonra bırakıyor ay nasıl olcak hiç bilmiyorum
ozgeedeenizz 1prensessannesi bizde öyle boğazları şişmişti öyle bıraktı kendisi emziği, ya bende süt versemde içiyor hatta içine organik bebek bisküvisi koyuyorum tadı olsun diye ama biberon diş ve ağız yapısını bozar diye bıraksın istiyorum hepsini
1prensessannesi ozgeedeenizz evet 2 yaşından sonra bırakılması lazım dis ve çene yapısı için ama her zman agzinda olmayınca çok sorun olmaz diye düşünüyorum. Ama normal yaşama bardakta içmeye alışması lazım artık. Umarım kolaylıkla atlatiriz
ozgeedeenizz gozdegunduz merhaba yeni gördüm kusura bakmayın evet evet bıraktık su verdim mama bitmiş yarın alalım vs dedim her sorduğunda şimdi artık su da nadir istiyor