binooo bizimde 2 akşam bu şekilde uyandı şükür dün akşam güzel uyudu bence sıcaklarda çok etkiliyor hatta bende post açtım bununla alakalı birde dişler zorluyorsa gerçi benim bebeğim ağlamıyordu gayet normal uykusunu almış uyanıyor tekrar dalamıyor aslında uykusu var gülüyor yatakta dönüyor ama ağlama yoktu bizde inşallah siizinkide hemen geçer