muhendissanne Kızlar bebeğim 15 günlük ve 1 haftadır gece ile gündüzü karıştırdı. Geceleri uyanık ve asla uyumuyor. Gündüzleri uyuyor. Ne yapmalıyım? Uykusuzluktan öleceğim 😬😬😬
aysegul_my muhendissanne zombi gibi olduğum günler geldi aklıma aynada kendi halimden korkardım gündüzde uyuyamazdim ki ikinci çocuğum vardı çok zor uykusuzluk ya gaz prombleminden falan uyuyamaz belki o daha çok yeniler düzen kurma konusunda ama gazı varsa başka probiyotik damla ile çözün sonra düzeltmeyi deneyin derim naçizane
mavipatikk muhendissanne Ay bir ara bizde aynı durumu yaşamıştık ne yaparsan yap bebiş kendi düzenini yapıyor… Ama bir süre sonra düzeldi çok şükür 🥲 Yapman gereken tek şey bebek uyurken uyuyabilmeye calısmak ve sabır hajdjswjj (ben sabır dışında uykuyu beceremedim ama geçti şükür)
mamylatte muhendissanne daha ayrımı yapamadığı için öyle kendi kendilerine dğzelşyorlar Sabah pencere kenarına götürün ışığı görsün gündüzleri aydınlık gece de karanlık ortamda tutun belki faydası olur
JanJan_ muhendissanne ay benimki de öyleydi hatta post bile açmıştım. Gece üç saat uyumadığını hatırlıyorum el kadar bebenin😅 bir anda değişti sonra gündüzü farkedince gündüzleri uyumamaya başladı gece uykuları uzadı
JanJan_ muhendissanne hemen hemen o zamanlar belki daha erken. Bir de bir tık büyüdükten sonra bir aydan sonra falan geceleri altını değiştirmeyin kakasını yapmadıkça