Merhabalar ameliyat olmak ıstıyorum ama çok da korkuyorum amelıyathane korkuma normal dogumu son dakıkaya kadar bekledım ama gögüslerden artık kaçamıyorum ınanılmaz ense sırt omuz agrılarım oluyor merak ettıklerım var yanı çokmu zor bir süreç nasıl alabılırım zaten şuan emzırıyorum bıraktırma aşamasındayım en az 6 ay gereklıymış kışın Olmayı dusunuyorum